Wilt u snel 4 antwoordservice offertes? Via de site kunt u antwoordservice offertes met 1 druk op de knop ontvangen. De beantwoording van uw telefoon is het visitekaartje van uw bedrijf. Vergelijk daarom altijd meerdere antwoordservices met elkaar!
Kwaliteit antwoordservice
De kwaliteit van antwoordservice kunt u het beste afmeten aan de opnamesnelheid, klantvriendelijkheid en correctheid van telefonistes en zorgvuldigheid van uitvoering van uw persoonlijke instructies en rapportages. De kwaliteit van antwoordservice of ook wel telefoonservice genoemd, is van essentieel belang voor het imago van uw bedrijf.
Tarieven antwoordservice
De tarieven van antwoordservices verschillen enorm van elkaar. Meestal betaalt u een vast bedrag per maand waar al of niet telefoontjes zijn bij inbegrepen. Daarnaast betaalt u dan een variabel tarief per beantwoordgesprek. Soms betaalt u ook nog voor extra diensten zoals doorverbinden, het versturen van een sms of rapportage per e-mail. Vergelijk de tarieven van antwoordservice daarom altijd uitgaande van een gelijk aantal telefoontjes en reken dat door.
Openingstijden antwoordservice
Waarin antwoordservices ook van elkaar verschillen zijn de aangeboden openingstijden. Het wordt steeds belangrijker buiten kantoortijden bereikbaar te zijn. Sommige telefoonservices zijn bijvoorbeeld van 8-20.00 uur bereikbaar, en sommige zelfs ook op zaterdag. Slechts enkele bedrijven bieden 24 uur service.
Gratis Proeftijd
Omdat kwaliteit zo belangrijk is, moet je deze zelf kunnen ervaren. De meeste telefoonservices bieden een proeftijd aan. Vermijd callcenters met een lange contractduur zonder enige proeftijd. Sowieso heeft een flexibele contracttermijn de voorkeur, omdat met de ingehuurde telefonistes ook de kwaliteit enorm kan verschillen.
Antwoordservice offertes
Via deze site zijn meerdere antwoordservicebedrijven aangesloten. Maximaal 4 telefoonservices ontvangen uw gegevens. Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld en u ontvangt vrijwel direct vrijblijvend 4 offertes in uw e-mail!