Telefoonservice Inschakelen

Waarom een telefoonservice inschakelen?

Veel bedrijven en instellingen maken gebruik van een telefoonservice om beter bereikbaar te zijn.

De voordelen van een telefoonservice

Het gebruikmaken van een telefoonservice biedt een bedrijven en ondernemers een groot aantal voordelen:

de voordelen van een telefoonserviceTelefoonservice is uiterst flexibel en kan worden ingeschakeld wanneer het u uitkomt. Bijvoorbeeld voor pieken in telefoonverkeer, tijdens lunchpauzes of buiten kantoortijden. Of bij verlof van de vaste telefoniste of andere problemen in de kantoorbezetting biedt telefoonservice uitkomst.
de voordelen van een telefoonserviceAntwoordservice is vaak goedkoper dan een vaste telefoniste. Alhoewel u natuurlijk moet betalen per telefoontje, is het inschakelen van antwoordservice uiteindelijk wel voordeliger. Een vaste telefoniste betaalt u immers ook wanneer er geen telefoon binnenkomt. Telefoonservice betaalt u alleen voor daadwerkelijk beantwoorde oproepen.

de voordelen van een telefoonserviceUw telefoon wordt sneller opgenomen. Medewerkers op kantoor ervaren het beantwoorden van telefoon vaak als storend ervaren. De telefoon wordt daardoor niet altijd even snel en vriendelijk opgenomen. Als u een telefoonservice inschakelt, beantwoorden gespecialiseerde telefonistes uw telefoon vriendelijk, snel en professioneel!

Gemakkelijk 4 offertes aanvragen

Vul uw gegevens in op het formulier op deze website en u ontvangt direct 4 offertes in uw mailbox. Snel, vrijblijvend en gratis kunt u op deze manier teleservices met elkaar vergelijken.